Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Compass PR dla Sanofi

Agencja Compass PR odpowiada za działania komunikacyjne  w ramach kampanii „Bądź lepszy w łóżku” realizowanej na zlecenia Sanofi Polska.

Przeprowadzone w ramach Światowego Dnia Snu 2020 na zlecenie Sanofi badanie „World Sleep Day 2020 Better in Bed”, wskazuje, że ponad 1/3 Polaków (33,2%) w przypadku niewyspania, ma wyraźne tendencje do wchodzenia w konflikty z członkami swojej rodziny. Polacy śpią nawet o 3 godziny krócej, niż zalecane 7-9 godzin. Aż 8% ankietowanych nawet nie pamięta, kiedy ostatnio się wyspało. Brak snu u 40% zwiększa ryzyko zachorowania na depresję, podwyższone ciśnienie krwi (24%), wzrost wagi (23%), ryzyko rozwinięcia chorób serca (16%) oraz cukrzycy (12%).


Ostatnio dodane

Compass PR wspiera pacjentów
2020-04-14
#SOSAtopia to akcja wpierająca pacjentów z atopowym zapaleniem skóry.
Compass PR kolejny rok dla Pfizer
2020-03-09
Compass PR kontynuuje współpracę z firmą Pfizer w obszarze edukacji na temat chorób zakaźnych
Compass PR dla Sanofi
2020-03-09
Polacy śpią stanowczo za mało! Wyniki badania „World Sleep Day 2020 Better in Bed" zrealizowanego na zlecenie Sanofi.

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332