Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Kampania społeczną dla marki No-Spa

Agencja Compass PR wygrała organizowany przez firmę Sanofi-Aventis Sp. z o.o. przetarg na realizację kampanii społecznej „Porozmawiajmy Mamo”. Celem projektu jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety. Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki No-Spa wynika, że mamy nie potrafią lub wstydzą się rozmawiać na temat dojrzewania ze swoimi dziećmi. Miesiączka w wielu polskich domach wciąż jest tematem tabu, a ciężar przygotowania dziewczynki do zmian towarzyszących dojrzewaniu przenoszony jest na szkołę.

Zadaniem Agencji będzie kompleksowa realizacja kampanii budującej i zwiększającej świadomość potrzeby prowadzenia szczerych i otwartych rozmów z dziećmi na temat dojrzewania i menstruacji, a także ciągłej pracy nad relacją Matka-Córka.

Po stronie Agencji za kampanię odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Joanny Łazarewicz.

Ostatnio dodane

Compass PR wspiera pacjentów
2020-04-14
#SOSAtopia to akcja wpierająca pacjentów z atopowym zapaleniem skóry.
Compass PR kolejny rok dla Pfizer
2020-03-09
Compass PR kontynuuje współpracę z firmą Pfizer w obszarze edukacji na temat chorób zakaźnych
Compass PR dla Sanofi
2020-03-09
Polacy śpią stanowczo za mało! Wyniki badania „World Sleep Day 2020 Better in Bed" zrealizowanego na zlecenie Sanofi.

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332