Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Compass PR zrealizuje kampanię społeczną dla marki No-Spa

Agencja Compass PR wygrała organizowany przez firmę Sanofi-Aventis Sp. z o.o. przetarg na realizację kampanii społecznej „Porozmawiajmy Mamo”. Celem projektu jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety. Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki No-Spa wynika, że mamy nie potrafią lub wstydzą się rozmawiać na temat dojrzewania ze swoimi dziećmi. Miesiączka w wielu polskich domach wciąż jest tematem tabu, a ciężar przygotowania dziewczynki do zmian towarzyszących dojrzewaniu przenoszony jest na szkołę.

Zadaniem Agencji będzie kompleksowa realizacja kampanii budującej i zwiększającej świadomość potrzeby prowadzenia szczerych i otwartych rozmów z dziećmi na temat dojrzewania i menstruacji, a także ciągłej pracy nad relacją Matka-Córka.

Po stronie Agencji za kampanię odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Joanny Łazarewicz.

Ostatnio dodane

Debata WSB
2019-12-19
„Władza algorytmów. Nasze cyfrowe portrety, które rządzą światem” - debata ekspertów.
Compass PR dla Fundacji ORLEN
2019-12-09
Świętym Mikołajem możesz być przez cały rok! pod tym hasłem 6 grudnia odbyła sie akcja skierowana do pracowników PKN ORLEN i Spółek Grupy Kapitałowej.
Nowy klient w Compass PR
2019-09-01
Compass PR zorganizuje IX już edycję cieszącego się ogromnym zainteresowaniem programu edukacyjnego „Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha".

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332