Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Kampania społeczną dla marki No-Spa

Agencja Compass PR wygrała organizowany przez firmę Sanofi-Aventis Sp. z o.o. przetarg na realizację kampanii społecznej „Porozmawiajmy Mamo”. Celem projektu jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety. Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki No-Spa wynika, że mamy nie potrafią lub wstydzą się rozmawiać na temat dojrzewania ze swoimi dziećmi. Miesiączka w wielu polskich domach wciąż jest tematem tabu, a ciężar przygotowania dziewczynki do zmian towarzyszących dojrzewaniu przenoszony jest na szkołę.

Zadaniem Agencji będzie kompleksowa realizacja kampanii budującej i zwiększającej świadomość potrzeby prowadzenia szczerych i otwartych rozmów z dziećmi na temat dojrzewania i menstruacji, a także ciągłej pracy nad relacją Matka-Córka.

Po stronie Agencji za kampanię odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Joanny Łazarewicz.

Ostatnio dodane

Compass PR dołączyło do "SAPR"
2020-11-02
29 października jako jedna z pierwszych firm dołączyliśmy do grona agencji PR zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations „SAPR”.
Debaty eksperckie na temat profilaktyki chorób zakaźnych w dobie pandemii COVID-19
2020-09-01
Compass PR odpowiada za kompleksową organizację cyklu e-debat eksperckich w ramach projektu Zdrowie Człowiek Profilaktyka.
Choroby Rzadkie Łódź
2020-08-03
31 lipca 2020 r.  w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi działalność rozpoczeła pierwsza w  regionie Poradnia Chorób Rzadkich dla osób dorosłych.

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332