Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Sanofi Aventis
Lang Media
Fresenius Kabi
Technika Energetyczna

Koncepcja i kreacja identyfikacji wizualnej marki.

Mazowiecka Jednostka Wzdrażania Programów Unijnych

Realizacja kampanii promocyjnej w Internecie oraz za pośrednictwem kanałów komunikacyjnych klienta w socia mediach (facebook, you tube). Budowa wizerunku organizacji, wśród grupy beneficjentów . Kampania informacyjna dotycząca, realizowanych działań i  możliwości pozyskiwania funduszy unijnych.

Stowarzyszenie "Nie widzę przeszkód"

Doradztwo komunikacyjne, stworzenie strony internetowej stowarzyszenia oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach.

Roche Polska

Przygotowanie koncepcji komunikacji wewnętrznej  i realizacja działań  z okazji obchodów 10 lecia Roche Global IT Solution Centre.

Cardiovascular Center Foundation

Stworzenie koncepcji i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej poświeconej prewencji chorób układu krążenia pt "Serce bez dymu".

Polskie Towarzystwo Okulistyczne

Prowadzenie biura prasowego Polskiego Towarzystwa Okulistycznego. Przygotowanie koncepcji i realizacja działań komunikacyjnych wokół trzech edycji akcji "Polscy Okuliści kontra Jaskra".  Organizacja konferencji prasowych.

Abbvie Polska

W ramach współpracy agencja Compass PR odpowiedzialna jest za kreacje strategii komunikacyjnej kampanii „Nie odwracaj się plecami od bólu”, realizację działań zmierzających do nagłośnienia tematu ZZSK zarówno w mediach, social mediach i blogosferze oraz zwrócenie uwagi opini publicznej na opóźnienia diagnostyczne w chorobach reumatycznych.  Osią komunikacyjną projektu jest wystawa fotograficzna prezentująca historie pacjentów zmagających sie z ZZSK.

Partnerami kampanii są organizacje pacjenckie, zrzeszające chorych z zapalnymi chorobami reumatycznymi m.in. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej „3majmy się razem”, Stowarzyszenie Chorych na ZZSK i Osób ich Wspierających oraz Ogólnopolska Federacja Stowarzyszeń Reumatyków „REF”. Patronat nad kampanią objęło Polskie Towarzystwo Reumatologiczne.

Abbvie Polska

Realizacja kampanii edukacyjnej poświęconej łuszczycowemu zapaleniu stawów na zlecenie Abbvie Polska.

Roche Polska

Prowadzenie kampanii edukacyjnej Mukolife. Aktywizacja środowiska pacjentów i edukacja na temat mukowiscydozy poprzez działania digital. Prowadzenie kanału FB kampanii. Współpraca z organizacjami pacjentów oraz KOL's.

Roche Polska

Przygotowanie strategii i realizacjia działań PR w ramach kampanii edukacyjnej  "Cichy zabójca WZWC" poświęconej wirusowemu zapaleniu wątroby typu C, prowadzonej na zlecenie Roche Polska.

Foodcare
Feuer
Foodcare

PR produktowy, launch nowego produktu

Foodcare

PR korporacyjny, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.

Free Forever
Zdrowie Człowiek Profilaktyka
Foodcare
Instytut Diabetologi

W ramach współpracy, Compass PR odpowiedzialna była za pozyskanie sponsorów, całościową organizację międzynarodowych edukacyjnych warsztatów diabetologicznych  “To personalise diabetes care. Acceptance and commitment diabetes care and flexible insulin pump therapy" oraz realizację działań media relations warsztawów.

Celem dwudniowego spotkania skierowanego do lekarzy diabetologów była wymiana doświadczeń oraz doskonalenie umiejętności w zakresie leczenia pompami insulinowymi i pełnego wykorzystania nowych  rozwiązań technologicznych pomp insulinowych. 


Pfizer Polska
Instytut Oka
Roche Polska

Od 2015 do końca 2018 roku agencja Compass PR była odpowiedziana za stworzenie i kompleksową obsługę kampanii edukacyjnej poświęconej reumatoidalnemu zapaleniu stawów "RZS Porozmawiajmy.  Zakres współpracy obejmował: współpracę z ekspertami i organizacjami pacjentów, media realions, organizację eventów i happeningów świadomościowych, social media, content marketing, stworzenie i obsługa strony internetowej kampanii, organizację webinarów dla pacjentów.


Pfizer Polska

Współpraca z Firmą Pfizer Polska realizowana jest od 2013 roku. W jej ramach bylismy odpowiedzialni min za:

  • stworzenie pierwszego Raportu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Pfizer Polska za lata 2016-2017 kompleksowo pokazującego przekrój działań firmy w czterech obszarach: odpowiedzialne zarządzanie, miejsce pracy, podejście do pacjenta i działania społeczne.
  • realizacje działań media relations i public affairs dla poszczególnych obszarów terapeutycznych
  • podukcje filmów edukacyjnych skierowanych do lekarzy
  • organizacje eventów wewnętrznych dla pracowników firmy
  • kreacje multimedialne i animacje realizowane na potrzeby rocznych podsumowań.
Roche Polska

Współpraca z Firmą Roche Polska realizowana jest od 2013 roku. W jej ramach bylismy odpowiedzialni min za:

  • kreacje i realizacje działań informacyjno-edukacyjnych skierowanych do pracowników
  • organizacje eventów wewnętrznych
  • tworzenie filmów szkoleniowych i edukacyjnych
  • reallizacje kampanii edukacyjnych w obszarach: wirusologia, onkologia, reumatologia, choroby genetyczne
  • Launch produktu - komunikacja skierowana do lekarzy i mediów specjalistycznych.
  • monitoring kanałów korporacyjnych pod kątem DS.

Ostatnio dodane

Fresenius Kabi nowym klientem
2019-01-09
Od stycznia 2019 roku agencja Compass PR będzie realizowała działania PR dla polskiego oddziału Fresenius Kabi.
Compass PR kolejny raz dla PTO
2019-01-08
Polskie Towarzystwo Okulistyczne kolejny raz wybrało agencję Compass PR do obsługi medialnej akcji "Polscy Okuliści kontra Jaskra"
Nowy klient Compass PR
2019-01-04
Agencja Compass PR wygrała przetarg na realizację kampanii edukacyjnej dotyczącej Choroby Fabry'ego.

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 405
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332