Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Compass PR dla Sanofi

Agencja Compass PR odpowiada za działania komunikacyjne  w ramach kampanii „Bądź lepszy w łóżku” realizowanej na zlecenia Sanofi Polska.

Przeprowadzone w ramach Światowego Dnia Snu 2020 na zlecenie Sanofi badanie „World Sleep Day 2020 Better in Bed”, wskazuje, że ponad 1/3 Polaków (33,2%) w przypadku niewyspania, ma wyraźne tendencje do wchodzenia w konflikty z członkami swojej rodziny. Polacy śpią nawet o 3 godziny krócej, niż zalecane 7-9 godzin. Aż 8% ankietowanych nawet nie pamięta, kiedy ostatnio się wyspało. Brak snu u 40% zwiększa ryzyko zachorowania na depresję, podwyższone ciśnienie krwi (24%), wzrost wagi (23%), ryzyko rozwinięcia chorób serca (16%) oraz cukrzycy (12%).


Ostatnio dodane

Przełamać ciszę
2021-07-25
Compass PR rozpoczyna realizację nowej kampanii edukacyjnej poświęconej rakowi wątrobowokomórkowemu.
Moje miejsce na Ziemi
2021-07-01
Compass PR poprowadzi kampanię promującą czwartą edycję programu grantowego Fundacji Orlen "Moje miejsce na Ziemi"
Zapytaj o SM
2021-06-02
Agencja Compass PR rozpoczęła realizację nowej kampanii zdrowotnej poświęconej stwardnieniu rozsianemu "Zapytaj o SM",

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332