Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Compass PR dla Sanofi

Agencja Compass PR odpowiada za działania komunikacyjne  w ramach kampanii „Bądź lepszy w łóżku” realizowanej na zlecenia Sanofi Polska.

Przeprowadzone w ramach Światowego Dnia Snu 2020 na zlecenie Sanofi badanie „World Sleep Day 2020 Better in Bed”, wskazuje, że ponad 1/3 Polaków (33,2%) w przypadku niewyspania, ma wyraźne tendencje do wchodzenia w konflikty z członkami swojej rodziny. Polacy śpią nawet o 3 godziny krócej, niż zalecane 7-9 godzin. Aż 8% ankietowanych nawet nie pamięta, kiedy ostatnio się wyspało. Brak snu u 40% zwiększa ryzyko zachorowania na depresję, podwyższone ciśnienie krwi (24%), wzrost wagi (23%), ryzyko rozwinięcia chorób serca (16%) oraz cukrzycy (12%).


Ostatnio dodane

Dołącz do nas!
2024-08-13
Szukasz stażu w agencji? Chcesz rozwijać się w PR? Dołącz do nas.
TCHP z Compass PR
2024-07-05
Towarzystwo Chirurgów Polskich dołączyło do grona klientów agencji Compass PR.
Sprawdz, czy jesteś HER2low
2024-07-01
Agencja Compass PR i portal Zwrotnik Raka rozpoczęli ogólnopolską kampanię edukacyjną dla pacjentek z rakiem piersi.

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332