Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Compass PR piąty rok dla PTO

Kolejny rok z rzędu jesteśmy odpowiedzialni za działania komunikacyjne wokół ogólnopolskiej akcji bezpłatnych badań „Polscy okuliści kontra jaskra” realizowanej przez Polskie Towarzystwo Okulistyczne.  

W ramach Światowego Tygodnia Jaskry, od 7 do 13 marca, w wybranych placówkach okulistycznych w całym kraju, bez wymaganego skierowania, będzie można wykonać bezpłatne badanie wzroku pod kątem jaskry. Do zadań agencji należy organizacja konferencji prasowej, nagłośnienie akcji w mediach ogólnopolskich jak i lokalnych. 

Podczas poprzednich czterech edycji przebadano ponad 10 500 osób. W samym tylko 2020 roku aż 43% zbadanych zostało skierowanych do dalszej diagnostyki!

Ostatnio dodane

Tylko dwa słowa.pl
2022-12-11
Wystartowaliśmy z nową wyjątkową kampanią edukacyjną, która wspiera pacjentów onkologicznych i ich bliskich.
Światowy Dzień AZS
2022-09-14
13 września odbyła się zorganizowana przez Compass PR konferencja prasowa z okazji Światowego Dnia AZS podczas której eksperci zwrócili uwagę na sytuację dzieci i młodzieży dotkniętej ciężką
Compass PR dla AstraZeneca
2022-03-01
Compass PR rozpoczyna realizację działań PR dla firmy AstraZeneca w obszarze raka pluca.

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332