Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Trzeźwo Myślę

Compass PR przeprowadzi dla Carlsberg Polska piątą edycję ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę”, promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Program przedstawia pozytywne wzorce zachowań w kontekście spożywania alkoholu oraz przypomina, że podejmowane decyzje mają wpływ na nasze otoczenie. „Trzeźwe myślenie” może oznaczać umiar lub wręcz asertywność wobec spożywania alkoholu, np. przez kobiety w ciąży, opiekunów małoletnich, kierowców, czy cyklistów.


W ramach współpracy agencja Compass PR odpowiedzialna będzie za prowadzenie biura prasowego i komunikacji w mediach społecznościowych, w tym przeprowadzenie konkursów na FB, współpracę z ambasadorami tegorocznej edycji programu „Trzeźwo myślę” oraz opracowanie edukacyjnych materiałów graficznych. Działania te poprzedzi ogólnopolskie badanie opinii publicznej, sprawdzające podejście Polaków do konsumpcji alkoholu. Program realizowany będzie od początku czerwca do końca sierpnia 2021 r.


Ostatnio dodane

Przełamać ciszę
2021-07-25
Compass PR rozpoczyna realizację nowej kampanii edukacyjnej poświęconej rakowi wątrobowokomórkowemu.
Moje miejsce na Ziemi
2021-07-01
Compass PR poprowadzi kampanię promującą czwartą edycję programu grantowego Fundacji Orlen "Moje miejsce na Ziemi"
Zapytaj o SM
2021-06-02
Agencja Compass PR rozpoczęła realizację nowej kampanii zdrowotnej poświęconej stwardnieniu rozsianemu "Zapytaj o SM",

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332