Aktualności
Trzeźwo Myślę
Compass PR przeprowadzi dla Carlsberg Polska piątą edycję ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę”, promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Program przedstawia pozytywne wzorce zachowań w kontekście spożywania alkoholu oraz przypomina, że podejmowane decyzje mają wpływ na nasze otoczenie. „Trzeźwe myślenie” może oznaczać umiar lub wręcz asertywność wobec spożywania alkoholu, np. przez kobiety w ciąży, opiekunów małoletnich, kierowców, czy cyklistów.
W ramach współpracy agencja Compass PR odpowiedzialna będzie za prowadzenie biura prasowego i komunikacji w mediach społecznościowych, w tym przeprowadzenie konkursów na FB, współpracę z ambasadorami tegorocznej edycji programu „Trzeźwo myślę” oraz opracowanie edukacyjnych materiałów graficznych. Działania te poprzedzi ogólnopolskie badanie opinii publicznej, sprawdzające podejście Polaków do konsumpcji alkoholu. Program realizowany będzie od początku czerwca do końca sierpnia 2021 r.
Ostatnio dodane
Kontakt
00-872 Warszawa