Aktualności
Kampania społeczna dla marki No-Spa
Agencja Compass PR wygrała organizowany przez firmę Sanofi-Aventis Sp. z o.o. przetarg na realizację kampanii społecznej „Porozmawiajmy Mamo”. Celem projektu jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety. Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki No-Spa wynika, że mamy nie potrafią lub wstydzą się rozmawiać na temat dojrzewania ze swoimi dziećmi. Miesiączka w wielu polskich domach wciąż jest tematem tabu, a ciężar przygotowania dziewczynki do zmian towarzyszących dojrzewaniu przenoszony jest na szkołę.
Zadaniem Agencji będzie kompleksowa realizacja kampanii budującej i zwiększającej świadomość potrzeby prowadzenia szczerych i otwartych rozmów z dziećmi na temat dojrzewania i menstruacji, a także ciągłej pracy nad relacją Matka-Córka.
Ostatnio dodane
Kontakt
00-872 Warszawa