Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Zrozumieć AZS

Compass PR rozpoczyna realizację kampanii społecznej „Zrozumieć AZS”, której inicjatorem jest Fundacja Edukacji Społecznej a partnerem Sanofi-Aventis Sp. z o.o.. Celem inicjatywy jest zmiana percepcji społecznej dotyczącej Atopowego Zapalenia Skóry (AZS) i zwrócenie uwagi na problemy, z jakimi każdego dnia muszą mierzyć się pacjenci cierpiący na tę chorobę. Wbrew obiegowej opinii  AZS nie jest wysypką wieku dziecięcego. To przewlekła, nawrotowa i nieuleczalna choroba immunologiczna o charakterze ogólnoustrojowym, która ma niezwykle negatywny wpływ na jakość życia pacjentów i ich funkcjonowanie w społeczeństwie. Często łączy się również z występowaniem chorób współistniejących, takich jak astma, polipy nosowe, alergiczny nieżyt nosa, alergiczny nieżyt spojówek, alergia pokarmowa oraz przewlekłe zapalenie błony śluzowej nosa i zatok przynosowych. Zmiany skórne towarzyszące chorobie i inne dolegliwości w wielu przypadkach są przyczyną wykluczenia społecznego, stygmatyzacji, frustracji i depresji.

Agencja jest autorem koncepcji i będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację kampanii poszerzającej wiedzę społeczeństwa na temat Atopowego Zapalenia Skóry, a tym samym walczącej o poprawę jakości życia pacjentów z AZS w Polsce.

Po stronie Agencji za realizację działań odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Karoliny Waligóry.

Ostatnio dodane

Dołącz do nas!
2024-08-13
Szukasz stażu w agencji? Chcesz rozwijać się w PR? Dołącz do nas.
TCHP z Compass PR
2024-07-05
Towarzystwo Chirurgów Polskich dołączyło do grona klientów agencji Compass PR.
Sprawdz, czy jesteś HER2low
2024-07-01
Agencja Compass PR i portal Zwrotnik Raka rozpoczęli ogólnopolską kampanię edukacyjną dla pacjentek z rakiem piersi.

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332