Aktualności
Zrozumieć AZS
Compass PR rozpoczyna realizację kampanii społecznej „Zrozumieć AZS”, której inicjatorem jest Fundacja Edukacji Społecznej a partnerem Sanofi-Aventis Sp. z o.o.. Celem inicjatywy jest zmiana percepcji społecznej dotyczącej Atopowego Zapalenia Skóry (AZS) i zwrócenie uwagi na problemy, z jakimi każdego dnia muszą mierzyć się pacjenci cierpiący na tę chorobę. Wbrew obiegowej opinii AZS nie jest wysypką wieku dziecięcego. To przewlekła, nawrotowa i nieuleczalna choroba immunologiczna o charakterze ogólnoustrojowym, która ma niezwykle negatywny wpływ na jakość życia pacjentów i ich funkcjonowanie w społeczeństwie. Często łączy się również z występowaniem chorób współistniejących, takich jak astma, polipy nosowe, alergiczny nieżyt nosa, alergiczny nieżyt spojówek, alergia pokarmowa oraz przewlekłe zapalenie błony śluzowej nosa i zatok przynosowych. Zmiany skórne towarzyszące chorobie i inne dolegliwości w wielu przypadkach są przyczyną wykluczenia społecznego, stygmatyzacji, frustracji i depresji.
Agencja jest autorem koncepcji i będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację kampanii poszerzającej wiedzę społeczeństwa na temat Atopowego Zapalenia Skóry, a tym samym walczącej o poprawę jakości życia pacjentów z AZS w Polsce.
Po stronie Agencji za realizację działań odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Karoliny Waligóry.
Ostatnio dodane
Kontakt
00-872 Warszawa